| [Allegro-Code | Code Beschreibung] | Inhalt |
|---|---|---|
| [00 | Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] |
00083779 Segmentation : A critic / Tenorth, Heinz-Elmar 1987 Systematisation : A critic / Albisetti, James 1987 The debate on secondary school reform in France and Germany / Albisetti, James 1987 On "systems" of education and their comparability : Methodological comments and theoretical alternatives / Schriewer, Jürgen; Harney, Klaus 1987 The process of systematisation : The case of German secondary education / Müller, Detlef K. 1987 |
| [15 | ] | 414486 |
| [15w | ] | cd00083779 |
| [20 | Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] | The rise of the modern educational system : Structural change and social reproduction 1870-1920 |
| [31 | Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] |
Bildung u. Erziehung > Erziehung; Bildungsideale; Erziehungsideale Schulen Schulpolitik > Schulpflicht > Bildungspolitik Schulreformen |
| [37 | Sprache(n) des Textes] | eng |
| [39 | Verfasserangabe (Personen u. Körperschaften)] | Hrsg. von Detlef K. Müller, Fritz Ringer, Brian Simon |
| [41 | Herausgeber] | Müller, Detlef K. |
| [412 | Herausgeber] | Ringer, Fritz (JDG | GND) |
| [413 | Herausgeber] | Simon, Brian |
| [73 | Orte und Verlage bzw. Drucker in Vorlageform] | Cambridge : Cambridge Univ. Pr. ; Paris : Éd. de la Maison des sciences de l'homme |
| [74 | Erscheinungsort(e)] | Cambridge |
| [742 | ] | Paris |
| [75 | Verlag(e)] | Cambridge Univ. Pr. |
| [752 | ] | Éd. de la Maison des sciences de l'homme |
| [76 | Erscheinungsjahr] | 1987 |
| [77 | Umfangsangabe : Illustr. + Begleitmaterial ; Format] | XIV, 264 S. : Tab. |
| [87 | ISBN] | 414486 |
| [90 | [Standort]Signatur[ = Magazinsignatur]] | L 13.02.04 |
| [92a | ] | G |
| [92c | ] | 12 |
| [94 | Verknüpfung zu externen Ressourcen] | 1989 |
| [96 | frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] | SB |
| [99e | Änderungsdatum] | 20151215/19:36:58-918301/916 |
| [99n | Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] | 19990316 |
| [99w | ] | 20050803 |